نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3290
-
الف
+

«شاهرخ استخری»: نمی خواستم به خاطر پول نقشی را بازی کنم/ شهرت منزوی ام کرد/ من را اشتباه قضاوت کردند

«شاهرخ استخری» از خبری که درپیوند با سیتیزن فرزندانش در رسانه ها نشر شده بود، انتقاد کرد.

به گزارش آی فیلم2، «شاهرخ استخری» بازیگری که به خاطر نقش آفرینی در سریال های «فاصله ها»  و «دلنوازان» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» به شهرت رسید، در جدیدترین مصاحبه خود در پاسخ به این سوال که چرا این روزها کمتر در قاب تلویزیون دیده می شود، گفت: وقتی پای بچه وارد زندگی یک زوج می‌شود، دیگر یک سری چیز‌ها شوخی‌بردار نیست. زمانی که من مجرد بودم یا پدر نشده بودم، خیلی چیز‌ها فرق می‌کرد. اما وقتی وارد چنین مسؤولیتی می‌شوی خیلی چیز‌ها در اولویت قرار می‌گیرد. بازیگری هم شغلی است که ممکن است یک روز درآمد داشته باشی و شش ماه بدون درآمد و بیکار باشی. من هم نمی‌خواستم نقشی را به خاطر پول بازی کنم.

وی ادامه داد: می‌توانم بگویم از روز اول این شهرت به جای این‌که مرا وارد جامعه کند و از آن لذت ببرم، مرا بیشتر منزوی کرد.

بازیگر سریال ماه و پلنگ در ادامه مصاحبه با جام جم با انتقاد از اخبار منتشر شده در خصوص تابعیت بلژیکی فرزندانش گفت:  اگر بچه‌های من متولد بلژیک هستند، به این علت است که خانواده همسرم در آن کشور زندگی می‌کنند و قطعا هر کسی دوست دارد در چنین شرایطی کنار خانواده‌اش باشد.

وی افزود: نکته بعد این‌که قانون کشور‌های اروپایی به این شکل است که اگر بچه‌های من در ایران هم به دنیا می‌آمدند به واسطه مادرشان سیتیزن آن کشور می شدند،  برخی بدون دانش کافی مرا قضاوت کردند.

«شاهرخ استخری» بازیگر ایرانی که این روزها فارس زبانان شاهد نقش آفرینی او در سریال «دلنوازان» هستند در 14 میزان (مهر) سال 1359 در تهران متولد شد.

شاهرخ استخری از رشته اینجینیری فارغ شده است؛ او پس از اتمام تحصیلات اکادمیک خود با حضور در تیاتر «اسب ها» به کارگردانی «محمد رحمانیان» در سال 82-1381 هجری خورشیدی وارد مسلک هنــر شد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر «مهتاب نصیرپور»، «پیام دهکردی» و «هدایت هاشمی» گذراند.

او با فلم کوتاه «تلــخون» ساخته «علیرضا امینی» به گونه حرفوی وارد بازیگری شد و پله به پله از سریال «پریدخت» گرفته تا سریال «دل نوازان» و بعد از آن «فاصله ها» جایگاه خویش را در میان مخاطبانش تثبیت کرد.

ب م

نظر شما
ارسال نظر